مقاله کداميک از انواع وفاداري نگرشي يا رفتاري پيش‌بين مناسب‌تري براي رفتار خريد تماشاگران تيم تراکتورسازي است؟

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 مقاله کداميک از انواع وفاداري نگرشي يا رفتاري پيش‌بين مناسب‌تري براي رفتار خريد تماشاگران تيم تراکتورسازي است؟ دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کداميک از انواع وفاداري نگرشي يا رفتاري پيش‌بين مناسب‌تري براي رفتار خريد تماشاگران تيم تراکتورسازي است؟  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله کداميک از انواع وفاداري نگرشي يا رفتاري پيش‌بين مناسب‌تري براي رفتار خريد تماشاگران تيم تراکتورسازي است؟،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کداميک از انواع وفاداري نگرشي يا رفتاري پيش‌بين مناسب‌تري براي رفتار خريد تماشاگران تيم تراکتورسازي است؟ :


سال انتشار : 1396

تعداد صفحات :26

هدف: امروزه یکی از عمومی­ترین راهبردهایی که توسط سازمان­ها توسعه یافته است اجرای برنامه­های وفاداری برای حفظ مشتریان می­باشد. از این رو پژوهش حاضر به این سؤال پاسخ داده است که کدام یک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری قابلیت پیش­بینی بالاتری برای رفتار خرید تماشاگران است؟ روش­شناسی: به دلیل عدم دسترسی به پایگاه­های مربوط به کلیه تماشاگران باشگاه تراکتورسازی، تماشاگرانی که برای تماشای مسابقه­ی این تیم در استادیوم یادگار امام تبریز حضور یافتند، به عنوان نمونه در دسترس در نظر گرفته شدند. روش تحقیق برای انجام این پژوهش، به لحاظ هدف کاربردی و بر اساس نحوه گردآوری داده­ها به روش همبستگی بود که در آن با استفاده از روش­های تعیین همبستگی و نیز پیش­بینی (رگرسیون) هدف مذکور محقق شد. ابزار جمع­آوری داده­ها در این پژوهش دو پرسشنامه وفاداری(ماهونی،2000) و رفتار خرید(کیم،2008) بود. جهت تحلیل داده­های آماری از دو روش آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد. یافته ها: نتایج تحقیق نشان داد، رابطه مثبت و معنی­داری بین وفاداری نگرشی و رفتاری با رفتار خرید تماشاگران وجود دارد (01/0>p و 43/0=r و 16/0=r). همچنین مؤلفه‌ی وفاداری نگرشی دارای قابلیت پیش­بینی بیشتری (18 درصد) نسبت به وفاداری رفتاری (2 درصد) برای رفتار خرید تماشاگران است. نتیجه ­گیری: از آنجا که مقدار وفاداری نگرشی بیشتر از وفاداری رفتاری بدست آمد مدیران باشگاه باید شرایط حضور راحت­تر تماشاگران در ورزشگاه و دسترسی آسان آن­ها به اطلاعات و وقایع حول باشگاه را فراهم نمایند تا این وفاداری بالقوه یا همان وفاداری نگرشی تماشاگران منجر به وفاداری در عمل شود و در نتیجه­ی آن باعث رفتار خرید با همه مؤلفه‌هایش شوند تا سودی نصیب سازمان شود و نیاز مشتریان تأمین شود.

لینک کمکی