مقاله ارزيابي مهم‌ترين شاخص‌هاي موثر در توسع? بازاريابي گردشگري ورزشي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 مقاله ارزيابي مهم‌ترين شاخص‌هاي موثر در توسع? بازاريابي گردشگري ورزشي دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزيابي مهم‌ترين شاخص‌هاي موثر در توسع? بازاريابي گردشگري ورزشي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارزيابي مهم‌ترين شاخص‌هاي موثر در توسع? بازاريابي گردشگري ورزشي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزيابي مهم‌ترين شاخص‌هاي موثر در توسع? بازاريابي گردشگري ورزشي :




تعداد صفحات :26

چکیده هدف: هدف از پژوهش حاضر، مقاله ارزيابي مهم‌ترين شاخص‌هاي موثر در توسع? بازاريابي گردشگري ورزشي در استان آذربایجان‌غربی بوده است. روش‌شناسی: پژوهش حاضر توصیفیتحلیلی بوده و با توجه به نوع تحقیق به‌صورت میدانی انجام گرفته است. جامع آماری شامل کارشناسان ورزش سازمان گردشگری و میراث فرهنگی (24 نفر) و کارشناسان ورزش ادار ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی (50 نفر) بود، از این‌رو نمون پژوهش به‌صورت تمام‌شمار و غیرتصادفی هدفمند (74N=n=) انتخاب شد. ابزار پژوهش شامل پرسشنام شاخص‌های بازاریابی بیدختی و نظری (1388) با پایایی 82% بوده که براساس مقیاس پنج ارزشی لیکرت تنظیم شده است. روایی پرسشنامه نیز با استفاده از نظر متخصصان مدیریت ورزشی مورد تایید قرار گرفت. داده‌ها به وسیل آزمون‌های آماری t تک‌نمونه‌ای و فریدمن در سطح معنی‌داری (p

لینک کمکی