مقاله طراحي الگوي تأثيرگذاري کيفيت رويداد، بازاريابي ارتباطي و کيفيت ارتباط بر وفاداري تماشاگران ليگهاي واليبال بانوان ايران دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحي الگوي تأثيرگذاري کيفيت رويداد، بازاريابي ارتباطي و کيفيت ارتباط بر وفاداري تماشاگران ليگهاي واليبال بانوان ايران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحي الگوي تأثيرگذاري کيفيت رويداد، بازاريابي ارتباطي و کيفيت ارتباط بر وفاداري تماشاگران ليگهاي واليبال بانوان ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحي الگوي تأثيرگذاري کيفيت رويداد، بازاريابي ارتباطي و کيفيت ارتباط بر وفاداري تماشاگران ليگهاي واليبال بانوان ايران :
سال انتشار : 1396
تعداد صفحات :33
هدف: تحقیق حاضر با هدف طراحی الگوی تأثیرگذاری کیفیت رویداد، بازاریابی ارتباطی و کیفیت ارتباط بر وفاداری تماشاگران لیگهای والیبال بانوان ایران انجام شد. روششناسی: این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی بود. جامعهی آماری تحقیق کلیهی تماشاگران بالاتر از 14 سال در لیگ برتر و لیگ دسته یک والیبال بانوان ایران (سال 1393) بودند که 306 نفر به روش تصادفی به عنوان نمونهی تحقیق انتخاب شدند. ابزار تحقیق، پرسشنامههای استاندارد بودند که پس از تأیید روایی و پایایی آنها، بین نمونهها توزیع شد. به منظور تجزیه و تحلیل دادههای پژوهش و ارائهی مدل معادله ساختاری از نرم افـزارهای SPSS 22 و AMOS 21 استفاده شد یافتهها: نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت رویداد به طور غیرمستقیم (از طریق بازاریابی ارتباطی و کیفیت ارتباط) بر وفاداری تماشاگران تأثیر داشته است (22/0). همچنین بازاریابی ارتباطی، 55/0 در افزایش کیفیت ارتباط مؤثر بود. نتیجهگیری: درک و فهم نیازهای تماشاگران از عناصر اساسی برای موفقیت هر نوع سازمان ورزشی است. لذا، لیگها و باشگاههای والیبال بانوان کشور به تلاشهای گسترده برای حفظ و نگهداری تماشاگران با فراهم نمودن امکانات مناسب، بکارگیری فنون بازاریابی نوین و همچنین جلب اعتماد و رضایتمندی تماشاگران نیاز دارند.