مقاله طراحي الگوي تأثيرگذاري کيفيت رويداد، بازاريابي ارتباطي و کيفيت ارتباط بر وفاداري تماشاگران ليگ‌هاي واليبال بانوان ايران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 مقاله طراحي الگوي تأثيرگذاري کيفيت رويداد، بازاريابي ارتباطي و کيفيت ارتباط بر وفاداري تماشاگران ليگ‌هاي واليبال بانوان ايران دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحي الگوي تأثيرگذاري کيفيت رويداد، بازاريابي ارتباطي و کيفيت ارتباط بر وفاداري تماشاگران ليگ‌هاي واليبال بانوان ايران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحي الگوي تأثيرگذاري کيفيت رويداد، بازاريابي ارتباطي و کيفيت ارتباط بر وفاداري تماشاگران ليگ‌هاي واليبال بانوان ايران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحي الگوي تأثيرگذاري کيفيت رويداد، بازاريابي ارتباطي و کيفيت ارتباط بر وفاداري تماشاگران ليگ‌هاي واليبال بانوان ايران :


سال انتشار : 1396

تعداد صفحات :33

هدف: تحقیق حاضر با هدف طراحی الگوی تأثیرگذاری کیفیت رویداد، بازاریابی ارتباطی و کیفیت ارتباط بر وفاداری تماشاگران لیگ­های والیبال بانوان ایران انجام شد. روش‌شناسی: این پژوهش توصیفی و از نوع پیمایشی بود. جامعه­ی آماری تحقیق کلیه­ی تماشاگران بالاتر از 14 سال در لیگ برتر و لیگ دسته یک والیبال بانوان ایران (سال 1393) بودند که 306 نفر به روش تصادفی به عنوان نمونه­ی تحقیق انتخاب شدند. ابزار تحقیق، پرسشنامه­­های استاندارد بودند که پس از تأیید روایی و پایایی آن­ها، بین نمونه­ها توزیع شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده­های پژوهش و ارائه­ی مدل­ معادله ساختاری از نرم افـزارهای SPSS 22 و AMOS 21 استفاده شد یافته‌ها: نتایج تحقیق نشان داد که کیفیت رویداد به طور غیرمستقیم (از طریق بازاریابی ارتباطی و کیفیت ارتباط) بر وفاداری تماشاگران تأثیر داشته است (22/0). همچنین بازاریابی ارتباطی، 55/0 در افزایش کیفیت ارتباط مؤثر بود. نتیجه‌گیری: درک و فهم نیازهای تماشاگران از عناصر اساسی برای موفقیت هر نوع سازمان ورزشی است. لذا، لیگ­ها و باشگاه­های والیبال بانوان کشور به تلاش­های گسترده برای حفظ و نگهداری تماشاگران با فراهم نمودن امکانات مناسب، بکارگیری فنون بازاریابی نوین و همچنین جلب اعتماد و رضایت­مندی تماشاگران نیاز دارند.

لینک کمکی