مقاله رابطه انتظارات، کيفيت خدمات و رضايتمندي با انگيزش شرکت بانوان در باشگاههاي بدنسازي دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه انتظارات، کيفيت خدمات و رضايتمندي با انگيزش شرکت بانوان در باشگاههاي بدنسازي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله رابطه انتظارات، کيفيت خدمات و رضايتمندي با انگيزش شرکت بانوان در باشگاههاي بدنسازي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه انتظارات، کيفيت خدمات و رضايتمندي با انگيزش شرکت بانوان در باشگاههاي بدنسازي :
سال انتشار : 1395
تعداد صفحات :26
هدف: هدف از این تحقیق بررسی رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایتمندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاههای بدنسازی بود. روششناسی: روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی است. نمونه آماری این تحقیق را 200 نفر از بانوان شرکتکننده در باشگاههای بدنسازی تشکیل داد که به روش تصادفی مرحلهای انتخاب شدند. ابزار اندازهگیری را پرسشنامههای انتظارات هایر و همکاران (2006)، رضایتمندی هایر و همکاران (2006)، انگیزه شرکت در فعالیتهای ورزشی گیل و همکاران (1983) و کیفیت خدمات کو و پاستور (2004) تشکیل داد. یافتهها: نتایج تحقیق نشان داد که بین انگیزش شرکت، انتظارات، رضایتمندی، کیفیت خدمات رابطه معناداری وجود دارد. بین انتظارات، کیفیت خدمات و رضایتمندی با انگیزش شرکت بانوان رابطه چندگانه وجود داشت. بهترین متغیر پیشبین انگیزش شرکت در فعالیتهای ورزشی، انتظارات بود. در مورد ابعاد کیفیت خدمات، کیفیت تعامل و بازده و در مورد ابعاد رضایتمندی، همدلی و قابل لمس بودن بهترین پیشبینی کننده بودند. نتیجهگیری: جهت حضور مستمر بانوان در باشگاههای بدنسازی، انتظارات از کیفیت خدمات نقش اساسی دارد. لذا، مسئولان ذیربط و مدیران باشگاهها سیاستهای لازم را جهت ارتقای هر چه بیشتر سطح کیفیت خدمات، افزایش انگیزه و جلب رضایت بانوان اتخاذ نمایند.