مقاله اعتبارسنجي مقياس تداعيات برند تيم‌هاي ورزشي راس

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 مقاله اعتبارسنجي مقياس تداعيات برند تيم‌هاي ورزشي راس دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اعتبارسنجي مقياس تداعيات برند تيم‌هاي ورزشي راس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله اعتبارسنجي مقياس تداعيات برند تيم‌هاي ورزشي راس،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اعتبارسنجي مقياس تداعيات برند تيم‌هاي ورزشي راس :


سال انتشار : 1396

تعداد صفحات :26

هدف: هدف ازانجام این تحقیق اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند راس، در تیم­های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران بود. روش شناسی: تحقیق به‌روش پیمایشی و از نوع همبستگی انجام شد. نمونه‌ها شامل 650 تن از هواداران تیم­های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان در مسابقات فصل 92-91 لیگ برتر بودند. ابزار تحقیق پرسش نامه با 41 گویه که به طور مستقیم از راس دریافت شده و به روش ترجمه- باز ترجمه و سپس از طریق ویرایش زبانی به فارسی آماده شد. پس از آماده سازی پرسشنامه بررسی روایی محتوایی و صوری توسط 5 تن از اساتید بازاریابی ورزشی صورت گرفت. پایایی پرسشنامه بر اساس آلفای کرونباخ معادل 92/0 به‌دست آمد(01/0P<).همچنین به منظورروایی سازه، از از تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی،روش مولفه های اصلی با دوران مایل ابلیمین برای دوران مولفه­ها استفاده شد. یافته­ها: خلاصه‌ای از یافته‌ها آورده شود. بر این اساس 9 عامل شخصیت، رقابت، موفقیت، سابقه، ورزشگاه، برند، عامل اجتماعی، امتیاز انحصاری و منحصر به‌فرد که واریانس 289/64 درصد از تداعیات برند را تببین می­کنند، به دست آمد. شاخص ها و خروجی­ها برازش مناسب مدل را نشان داد (CFI=0/91). نتیجه­گیری: نسخه فارسی ابزار تداعیات برند راس ابزار مناسبی برای مطالعه و ارزیابی برند باشگاه‌های حرفه­ای است. پیشنهاد می­شود مدیران بازاریابی ورزشی در فرآیند حرفه‌ای شدن تیم‌ها، به میزان و جهت اثرگذاری هر یک از این متغیرها توجه کافی نمایند.

لینک کمکی