مقاله طراحي مدل رضايت‌ شرکت‌کنندگان در ايستگاه‌هاي تندرستي پارک‌هاي شهر تهران

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 مقاله طراحي مدل رضايت‌ شرکت‌کنندگان در ايستگاه‌هاي تندرستي پارک‌هاي شهر تهران دارای 26 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحي مدل رضايت‌ شرکت‌کنندگان در ايستگاه‌هاي تندرستي پارک‌هاي شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله طراحي مدل رضايت‌ شرکت‌کنندگان در ايستگاه‌هاي تندرستي پارک‌هاي شهر تهران،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحي مدل رضايت‌ شرکت‌کنندگان در ايستگاه‌هاي تندرستي پارک‌هاي شهر تهران :


سال انتشار : 1394

تعداد صفحات :26

هدف: هدف این مطالعه طراحی مدل فرایندی رضایت­مندی شرکت­کنندگان در ایستگاه­های تندرستی پارک­های شهر تهران بر اساس کیفیت خدمات ارائه‌شده بود. روش‌شناسی: روش تحقیق حاضر، توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری را افراد شرکت­کننده در ایستگاه­های تندرستی پارک‌های منطقه 6 شهرداری تهران تشکیل دادند که تعداد 210 نفر به‌صورت تصادفی نمونه‌گیری شدند. یافته‌ها: نتایج نشان داد بین متغیرهای جمعیت شناختی با رضایت کلی شرکت‌کنندگان رابطه معنی‌داری وجود نداشت، ولی بین رضایت کلی افراد با دفعات حضور در ایستگاه در طول هفته تفاوت معنی‌داری مشاهده شد. همچنین متغیرهای کیفیت خدمات بر کیفیت نتایج حاصل از مشارکت در ورزش ، و کیفیت نتایج بر رضایت کلی شرکت‌کنندگان نیز تأثیرگذار بوده است. نتیجه‌گیری: درواقع کیفیت نتایج به‌عنوان متغیر فرایندی و میانجی بین کیفیت خدمات و رضایت شرکت‌کنندگان می‌باشد که لزوم توجه به این عوامل در محیط ورزش را می‌طلبد.

لینک کمکی