مقاله درآمدي بر مخاطبشناسي تلويزيون با روش فراترکيب پژوهشهاي دانشگاهي دارای 37 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله درآمدي بر مخاطبشناسي تلويزيون با روش فراترکيب پژوهشهاي دانشگاهي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله درآمدي بر مخاطبشناسي تلويزيون با روش فراترکيب پژوهشهاي دانشگاهي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن مقاله درآمدي بر مخاطبشناسي تلويزيون با روش فراترکيب پژوهشهاي دانشگاهي :
سال انتشار : 1395
تعداد صفحات :37
یکی از بایدهای فعالیت رسانهای، شناخت طیفهای متنوع مخاطبان و نیازها و علایق آنان است. در شرایطی که رفتار مخاطبان روزبهروز در حال تغییر است، چالش رسانه ملی باید کشف این تغییرات رفتاری و پاسخ مناسب به آنها باشد. رشد روزافزون پژوهشها در حوزه مخاطب تلویزیونی ایجاب میکند که برای جلوگیری از کم اهمیت شدن این پژوهشها و نیز بهرهگیری از نتایج مفید آنها، با مطالعاتی ترکیبی، تحلیلی و از بالا، به استخراج راهکارهای رسانهای از آنها مبادرت شود. پژوهش حاضر با بهرهگیری از روش فراترکیب، یافتههای کیفی و مرتبط با مخاطب را از 40 پایاننامه دانشگاهی، بر اساس الگوی هفت مرحلهای سندلوسکی و باروسو دریافت و ترکیب کرده و مورد تحلیل همزمان قرار داده است. گزارههای به دست آمده از پایاننامهها در چهار عامل اصلی ساختاری، سیاستگذاری، انگیزشی و خارجی دستهبندی شدهاند. بر اساس یافتهها، مقولههای انگیزشی، مهمترین عامل در نتایج پژوهشها در حوزه مخاطبشناسی بودهاند.