مقاله علم در قاب تصوير:‌ عناصر اساسي برنامه‌سازي تلويزيوني با رويکرد ترويج علم

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 مقاله علم در قاب تصوير:‌ عناصر اساسي برنامه‌سازي تلويزيوني با رويکرد ترويج علم دارای 45 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله علم در قاب تصوير:‌ عناصر اساسي برنامه‌سازي تلويزيوني با رويکرد ترويج علم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله علم در قاب تصوير:‌ عناصر اساسي برنامه‌سازي تلويزيوني با رويکرد ترويج علم،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله علم در قاب تصوير:‌ عناصر اساسي برنامه‌سازي تلويزيوني با رويکرد ترويج علم :


سال انتشار : 1396

تعداد صفحات :45

هدف از پژوهش حاضر، بررسی عملکرد سیمای جمهوری اسلامی ایران در حوزه علم و فناوری و شناسایی مؤلفه‌های اصلی برنامه‌سازی تلویزیونی با رویکرد ترویج علم بوده است. در این پژوهش، با روش مطالعه میدانی، عملکرد رسانه ملی در حوزه علم و فناوری، بررسی گردید و با روش مصاحبه اکتشافی، عناصر اساسی برنامه‌سازی با رویکرد ترویج علم استخراج و تحلیل شده است. یافته‌ها نشان می‌‌دهد که برنامه‌های علمی، به‌طور متوسط 4 درصد از برنامه‌های سیما را در ده‌ سال گذشته، به خود اختصاص داده‌اند. از طرفی، بالاترین میزان پخش برنامه‌های علم و فناوریِ از شبکه‌های ملی تلویزیون جمهوری اسلامی ایران مربوط به سال 1390 بوده است. همچنین نتایج حاکی از آن است که در برنامه‌سازی فاخر با رویکرد ترویج علم، مواردی همچون پژوهش فراگیر برنامه‌ای، انتخاب عوامل و بویژه تهیه‌کنندگان آشنا با ترویج علم و نیز مؤلفه‌هایی همچون توجه به ساده‌سازی مفاهیم پیچیده، اتقان و استحکام مباحث علمی، پرهیز از شبه‌‌علم و ضدعلم و به‌روز بودن موضوع برنامه باید رعایت شود.

لینک کمکی