مقاله بازنمايي اقتصاد خانواده در تله‌فيلم‌هاي شبکه دو سيما

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

مقاله بازنمايي اقتصاد خانواده در تله‌فيلم‌هاي شبکه دو سيما دارای 33 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بازنمايي اقتصاد خانواده در تله‌فيلم‌هاي شبکه دو سيما کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بازنمايي اقتصاد خانواده در تله‌فيلم‌هاي شبکه دو سيما،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بازنمايي اقتصاد خانواده در تله‌فيلم‌هاي شبکه دو سيما :




تعداد صفحات :33

این پژوهش با هدف مطالعه و بررسی بازنمایی اقتصاد خانواده، ابتدا، پنج محور برای اقتصاد خانواده ارائه داده و سپس بازنمایی اهم مقوله‌های این محور‌ها را در تله‌فیلم‌های تولیدی شبکه دو سیما که در سال1390 تولید و پخش شده‌اند، تحلیل محتوای کیفی کرده ‌است. در 92درصد از تله‌فیلم‌های مورد بررسی «تلاش برای کسب درآمد»؛ در 31درصد «مشاغل خانگی»؛ در 15درصد «تولید خانگی برخی مایحتاج خانواده‌ها» (به جز غذای روزانه) و در 15درصد «استفاده از کالای ایرانی» بازنمایی شده است. در 23‌درصد از تله‌فیلم‌ها نیز کودکان تنها نقش مصرفی داشته‌اند و اوقات آنها به بازی یا درس خواندن گذشته است. شایان ذکر است «سرمایه‌گذاری اقتصادی خانواده‌ها» در هیچ کدام از تله‌فیلم‌ها بازنمایی نشده است. همچنین مطابق با یافته‌های حاصل از بحث گروهی متمرکز با برنامه‌سازان و برخی کارشناسان سیما، برگزاری نشست‌های تخصصی برای برنامه‌سازان با موضوع اقتصاد خانواده؛ استفاده از مشاوره کارشناسان اقتصاد خانواده در مرحله نگارش و تصویب فیلمنامه‌ها و پرهیز از تبلیغ تجاریِ کالاهای تجملی، غیرضروری یا خارجی در رسانه‌ها پیشنهاد شده است.

لینک کمکی