مقاله آناليز ترموديناميکي موتور استرلينگ نوع بتا و بهينه سازي بخش پيستون توان جهت افزايش راندمان و توان خروجي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

مقاله آناليز ترموديناميکي موتور استرلينگ نوع بتا و بهينه سازي بخش پيستون توان جهت افزايش راندمان و توان خروجي دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آناليز ترموديناميکي موتور استرلينگ نوع بتا و بهينه سازي بخش پيستون توان جهت افزايش راندمان و توان خروجي کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله آناليز ترموديناميکي موتور استرلينگ نوع بتا و بهينه سازي بخش پيستون توان جهت افزايش راندمان و توان خروجي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آناليز ترموديناميکي موتور استرلينگ نوع بتا و بهينه سازي بخش پيستون توان جهت افزايش راندمان و توان خروجي :




تعداد صفحات :8

هدف از این مقاله، توسعه یک مدل مناسب ترمودینامیکی برای موتور استرلینگ نوع بتا با تغییر شکل در پیستون توان جهت افزایش راندمان و توان خروجی lمی باشد. برای این منظور مدل سازی ترمودینامیکی در دو بخش انجام می پذیرد، در بخش اول مدلسازی ایزوترمال صورت گرفته و پس از آن با استفاده از نتایج این بخش مدلسازی عددی برای مدل هندسی به روش آدیاباتیک صورت می پذیرد. در واقع نتایج بدست آمده از بخش اول ( مدل سازی ایزوترمال)، بعنوان مقادیر اولیه بخش دوم ( مدل سازی آدیاباتیک )، استفاده می شود. مدل سازی با استفاده از نرم افزار MATLAB انجام شده و با تغییر در اندازه قطر پیستون، میزان حرارت ورودی، حرارت خروجی و نیز راندمان موتور مقایسه گردیده و در نهایت نتایج بدست آمده با مقادیر منتشر شده، مقایسه شده است.

لینک کمکی