مقاله بررسي رابطه بين کيفيت خدمات بانکداري الکترونيکي با رضايتمندي، علايق رفتاري و استنباط مشتريان از خدمات الکترونيکي بانک ملّي (مورد مطالعه:بانک ملّي، شعب شرق تهران)

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

مقاله بررسي رابطه بين کيفيت خدمات بانکداري الکترونيکي با رضايتمندي، علايق رفتاري و استنباط مشتريان از خدمات الکترونيکي بانک ملّي (مورد مطالعه:بانک ملّي، شعب شرق تهران) دارای 28 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسي رابطه بين کيفيت خدمات بانکداري الکترونيکي با رضايتمندي، علايق رفتاري و استنباط مشتريان از خدمات الکترونيکي بانک ملّي (مورد مطالعه:بانک ملّي، شعب شرق تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي رابطه بين کيفيت خدمات بانکداري الکترونيکي با رضايتمندي، علايق رفتاري و استنباط مشتريان از خدمات الکترونيکي بانک ملّي (مورد مطالعه:بانک ملّي، شعب شرق تهران)،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسي رابطه بين کيفيت خدمات بانکداري الکترونيکي با رضايتمندي، علايق رفتاري و استنباط مشتريان از خدمات الکترونيکي بانک ملّي (مورد مطالعه:بانک ملّي، شعب شرق تهران) :


سال انتشار : 1396

تعداد صفحات :28

امروزه کیفیت خدمات از مباحث استراتژیک برای سازمان‌های خدماتی به‌شمار می‌رود. ارائه خدمات مورد‌انتظار مشتریان و رضایت آن‌ها سهم بسزائی در سودآوری و توسعه سهم بازار بانک‌ها دارد؛ بنابرین منطقی است که بانک‌ها در پی شناسایی ادراکات مصرف‌کنندگان از کیفیت خدمات و قادر به رفع نقاط ضعف خود و ارتقای کیفیت خدمات باشند. بانکی موفق‌تر خواهد بود که به ادراکات مصرف‌کنندگان از کیفیت خدماتش به‌عنوان یک راهبرد توجه کند. با توجه به اهمیت خدمات بانکداری الکترونیکی از دیدگاه مشتریان و بانک‌ها، تمام اموری که «خدمات بانکداری الکترونیکی» نامیده می‌شوند، باید در جهت دستیابی به کیفیت بالا انجام پذیرد و به‌عنوان مغز عملیات بانکی شناخته شود؛ همچنین بسیاری از سازمان‌های ارائه‌کننده خدمات مالی، به‌ویژه بانک‌ها، به این نکته پی برده‌اند که ارائه خدمات بانکداری الکترونیکی با کیفیت بالا نسبت به رقبا می‌توانند مزیت رقابتی، حفظ مشتریان و افزایش سودآوری نیرومندی را به ارمغان آورد؛ بدین منظور پرسشنامه‌ای با هدف تعیین تأثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی بر رضایتمندی، علایق رفتاری و استنباط مشتریان از خدمات الکترونیکی طراحی شد. با استفاده از مدل‌سازی معادلات ساختاری توسط نرم‌افزار SMART PLS رابطه و میزان تأثیر متغیرها بر هم در مدل ارائه‌شده توسط کارلسون و اوکاس مشخص شد. پس از شناسایی جامعه آماری و حجم نمونه، پرسشنامه درمیان مشتریان «بانک ملّی» توزیع و نتایج، وجود رابطه مثبت و معنا‌دار بین متغیرها را نشان داد. درپایان برای بهبود و تقویت هر یک از متغیرها، پیشنهاد‌هایی ارائه شد است.

لینک کمکی