مقاله وضعيت به کارگيري استراتژي‌هاي آميخت? ترويج در بخش توليدي صنعت ورزش

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 مقاله وضعيت به کارگيري استراتژي‌هاي آميخت? ترويج در بخش توليدي صنعت ورزش دارای 24 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله وضعيت به کارگيري استراتژي‌هاي آميخت? ترويج در بخش توليدي صنعت ورزش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله وضعيت به کارگيري استراتژي‌هاي آميخت? ترويج در بخش توليدي صنعت ورزش،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله وضعيت به کارگيري استراتژي‌هاي آميخت? ترويج در بخش توليدي صنعت ورزش :




تعداد صفحات :24

ورزش از مؤثرترین عوامل اثرگذار در رشد اقتصادی و درآمدزاترین صنایع در قرن 21 به شمار می‌رود. هدف از اجرای این پژوهش مقایس میزان استفاده از استراتژی‌های آمیخت ترویج و نحو به­کارگیری آن‌ها در شرکت‌های تولیدکنند ورزشی است. روش تحقیق از نوع توصیفی - تحلیلی بود که به شکل میدانی انجام شد. برای جمع­آوری اطلاعات از پرسشنامه­ای محقق­ساخته با مقیاس لیکرت استفاده شد. روایی پرسشنامه با نظرسنجی از استادان و متخصصان بازاریابی و بازاریابی ورزشی (10 نفر) سنجیده شد و پایایی آن با استفاده از روش آلفای کرونباخ محاسبه گردید (89 /0 =α). جامع آماری پژوهش شامل شرکت‌های تولیدکنند محصولات ورزشی (180=N) بود که تعداد 122 شرکت نمون تحقیق را تشکیل می‌دادند. به­منظور تجزیه و تحلیل داده‌ها از آزمون تحلیل واریانس مکرر استفاده شد. یافته‌ها نشان داد در میان استراتژی‌های آمیخت ترویج، از استراتژی فروش حضوری بیشترین و از استراتژی تبلیغات و بازاریابی مستقیم کمترین استفاده شده است. به­طور کلی می‌توان گفت استفاده از فنون و شیوه‌های بازاریابی و استراتژی‌های ترویج در بخش تولیدی صنعت ورزش محدود است و بخش تولیدی صنعت ورزش برای رسیدن به وضعیت مطلوب به تلاش بیشتری نیاز دارد.

لینک کمکی