مقاله تاثير تبليغات دهان به دهان بر ايجاد ارزش ويژه برند مبتني بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشي

    —         —    

ارتباط با ما     —     لیست پایان‌نامه‌ها

... دانلود ...

 مقاله تاثير تبليغات دهان به دهان بر ايجاد ارزش ويژه برند مبتني بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشي دارای 29 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثير تبليغات دهان به دهان بر ايجاد ارزش ويژه برند مبتني بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشي  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله تاثير تبليغات دهان به دهان بر ايجاد ارزش ويژه برند مبتني بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشي،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثير تبليغات دهان به دهان بر ايجاد ارزش ويژه برند مبتني بر مصرف‌کننده در خدمات ورزشي :


سال انتشار : 1394

تعداد صفحات :29

هدف این پژوهش بررسی تأثیر تبلیغات دهان به دهان بر ایجاد ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف‌کننده بود. روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این تحقیق، مشتریان مرکز موج‌های آبی بودند که تعداد 352 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه‌های تبلیغات دهان به دهان سوینی و سوایت (2008)، کیفیت ادراک شده هنسلر، ویلسون و وستبرگ (2011)، تداعی و وفاداری به برند واشبورن و پلانک (2002) و آگاهی از برند کلر (2001) استفاده شد و پایایی آنها با استفاده از روش آلفای کرونباخ به ترتیب 75/0، 79/0، 82/0، 80/0 و 77/0 بدست آمد. بطور کلی، نتایج رگرسیون نشان داد کهتبلیغات دهان به دهان بر ابعاد ارزش ویژه برند تاثیر دارد. نتایج این مطالعه اهمیت و نقش تبلیغات دهان به دهان را در ساخت ارزش نام برند قوی نشان می‌دهد. به منظور افزایش قدرت یک برند، مدیران باید بر روی تبلیغات دهان به دهان سرمایه‌گذاری کنند.

لینک کمکی