مقاله بررسي الگو و سلايق خريد مصرفکنندگان ماهي در شهر ساري دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسي الگو و سلايق خريد مصرفکنندگان ماهي در شهر ساري کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله بررسي الگو و سلايق خريد مصرفکنندگان ماهي در شهر ساري،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسي الگو و سلايق خريد مصرفکنندگان ماهي در شهر ساري :
سال انتشار : 1395
تعداد صفحات :17
با هدف شناسایی بازار ماهی در استان مازندران،بررسی در مورد الگوی خرید و سلایق مصرف ماهی در بین 266 خانوار شهر ساری صورت گرفت. پرسشنامهای تهیه شد تا مصرفکنندگان سلایق و الگوی خرید ماهی خانواده خود را نسبت به نوع گون ماهی و اشکال خرید ماهی بیان نمایند. جهت مقاصد توصیفی از آمار توصیفی و برای مقاصد تحلیلی از آزمون فریدمن بهره گرفته شد. نتایج نشان داد که اولویت مصرف گوشت در بین خانوارهای ساروی به ترتیب گوشت مرغ، گوسفند، ماهی و گاو بوده است. نتایج بررسی الگوی خرید ماهی نشان داده که حدود دو سوم از خانوارهای ساروی کمتر از یکمرتبه در ماه اقدام به خرید ماهی میکنند و تنها درصد کمی از آنها (1/4 درصد) به صورت هفتگی ماهی میخرند. مصرفکنندگان ساروی ماهیان دریایی را بیشتر از ماهیان پرورشی و ماهیان سردآبی را بیشتر از ماهیان گرمآبی ترجیح دادند. ماهی تازه، زنده و کنسروی بهترتیب شکل مورد علاق خرید برای مصرفکنندگان ساروی بوده و سایر اشکال ماهی مثل ماهی منجمد، دودی و شور بهندرت (مجموعاً 9/7 درصد) مورد پسند مصرفکنندگان قرار گرفتهاند. نتایج این تحقیق، به قدرت تصمیمگیری شرکتها و عرضهکنندگان در مورد اینکه چه محصولی به بازار ارایه شود تا فروش بیشتری داشته باشند، کمک خواهد کرد. بنابراین، شناخت نیازها و خواستههای مصرفکنندگان و درک رفتار خرید آنها گامی مؤثر در جهت برآوردن انتظاراتشان و در نهایت افزایش مصرف ماهی خواهد بود.