مقاله پژوهشي در بابِ پيروي از هَنجارِ باور

اشد و در فايل اصلي مقاله پژوهشي در بابِ پيروي از هَنجارِ باور،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد بخشی از متن مقاله پژوهشي در بابِ پيروي از هَنجارِ باور : سال انتشار : 1395تعداد صفحات :29بنا بر تزِ هنجارینگیِ باور، رابطه‌ای هنجارین میان باور و محتوای آن وجود دارد. رابط هنجارینِ مذکور را معمولاً توسط هنجاری که در ادبیات فلسفی «هنجار باور» می‌نامند صورتبندی می‌کنند؛ به این صورت که «شخص باید به p باور داشته باشد اگر و فقط اگر p صادق باشد» (Shah, 2003, 2009). تمرکز ما در این مقاله، ناظر به موضوعی خاص راجع به تزِ هنجارینگی باور به نامِ «استدلال هنجار غی

مقاله ارتباط فرهنگ سازماني، مديريت دانش و اثربخشي سازماني در وزارت ورزش و جوانان

هم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله ارتباط فرهنگ سازماني، مديريت دانش و اثربخشي سازماني در وزارت ورزش و جوانان،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد بخشی از متن مقاله ارتباط فرهنگ سازماني، مديريت دانش و اثربخشي سازماني در وزارت ورزش و جوانان : تعداد صفحات :21هدف کلی این پژوهش، بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی، مدیریت دانش و اثربخشی سازمانی وزارت ورزش و جوانان بود. جامعه آماری این پژوهش را همه کارشناسان وزارت ورزش و جوانان در بخش تربیت بدنی و ورزش تشکیل می دادند که تعداد آنها290 نفر بود. حجم نمو

مقاله رويکردي آموزشي به مديريت کتابخانه‌هاي ديجيتال

ب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله رويکردي آموزشي به مديريت کتابخانه‌هاي ديجيتال،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد بخشی از متن مقاله رويکردي آموزشي به مديريت کتابخانه‌هاي ديجيتال : تعداد صفحات :17اگرچه مفهوم «کتابخانه دیحیتال» در اوایل دهه 1990 مطرح شده است، اما به‌عنوان مرکز گردآوری و تولید منابع اطلاعاتی گوناگون و قرارگاهی برای ارتباط میان متخصصان، کتابداران و کاربران به‌شمار می‌رود. از این‌رو، کتابخانه‌ها به‌ویژه مدیران آنها به چگونگی مدیریت مؤثر این پدیده می‌اندیشند. قطع‌نظر از سایر مباحث مرتبط با مدیریت کتابخانه‌ه